To prawdziwa żyła złota! Broncolor udostępnia prawie 100 darmowych tutoriali

To prawdziwa żyła złota! Broncolor udostępnia prawie 100 darmowych tutoriali

Niezależnie czy jesteś zawodowcem czy może dopiero zaczynasz swoją przygodę z fotografią, powinieneś odwiedzić stronę Broncolor. Producent udostępnił blisko 100 bezpłatnych poradników, które mogą pomóc zapanować nad sztucznym oświetleniem zarówno w studiu jak i plenerze.

Jedyne co musicie zrobić to odwiedzić stronę Broncolor i przejść do zakładki „How To”.  Znajdziecie tam pogrupowanych prawie 100 tutoriali z pięknymi i perfekcyjnie oświetlonymi zdjęciami. Oczywiście wszystkie poradniki są bezpłatne.

Każdy z nich dotyka innego rodzaju fotografii – od portretu, przez makro, a na fotografii produktowej skończywszy. Poza tym autor danego zdjęcia zdradza nie tylko listę wykorzystanego sprzętu, lecz także opisuje krok po kroku, jak dane zdjęcie zostało wykonane. Dla ułatwienia jest także zamieszczona grafika, na której ukazano dokładne ustawienie studia – aparatu, oświetlenia oraz osoby fotografowanej.

Tak więc nie pozostaje nić innego, jak tylko przejść na stronę Broncolor, usiąść wygodnie i cieszyć się niewyobrażalną dawką bezpłatnych poradników, które z pewnością pomogą pewniej zapanować nad sztucznym oświetleniem. Do tego mogą także zainspirować i zachęcić do odkrywania zupełnie nowych technik fotograficznych.

Nie są to jednak jedyne ciekawe treści, które bezpłatnie udostępnia Broncolor. Wszyscy żadni wiedzy powinni odwiedzić też oficjalny kanał firmy na Youtube. Znajdziecie tam wiele filmowych poradników, które powstają przy współpracy z cenionym fotografem Karlem Taylorem.

Poznaliśmy wyniki Magnum Photography Awards 2017. Wśród laureatów są Polacy!
19 Lip 2017
Artur Zdral i Szymon Barylski zostali laureatami tegorocznej edycji prestiżowego konkursu Magnum Photography Awards. Koniecznie zobaczcie galerię nagrodzonych prac, które ukazują „niezwykłą gamę tematów, stylistycznych podejść i osobistych wizji“.
0
“Wykonanie wielu zdjęć to za mało, by powstał cykl” - wywiad z Tomaszem Böhm
18 Lip 2017
Tomasz Böhm to polski fotograf dokumentalny, obecnie student Instytutu Twórczej Fotografii w Opavie, członek agencji Forum oraz Picture That Warsaw. Nam opowiada o swoim podejściu do fotografii i projekcie „Mare”, czyli powstałych na Islandii, będących formą autoterapii, zdjęciach.
3
Dlaczego w fotografii warto korzystać z lamp LED? Pytamy Emila Bilińskiego
10 Lip 2017
Lampy i oświetlacze LED to już nie tylko atrybut twórców wideo. oraz częściej sięgają po nie także fotografowie. Ale czy warto przesiadać się dla nich z tradycyjnych błyskowych reflektorów. O zalety lamp LED pytamy znanego portrecistę i fotografa modowego, Emila Bilińskiego.
0
Najzabawniejszy konkurs fotograficzny - poznaj pierwszych faworytów
10 Lip 2017
Jeżeli kiedykolwiek zastanawiałeś się czy zwierzęta mają osobowość lub uważałeś, że w fotografii brakuje uśmiechu, to te fotografie rozwieją wszelkie wątpliwości. Zobacz najlepsze zdjęcia zgłoszone do tej pory do konkursu Comedy Wildlife Photography Awards.
1