iPhone 6s - zdjęcia przykładowe

W nasze ręce trafił najnowszy flagowiec firmy Apple. Model 6s został wyposażony w nową, 12-megapikselową matrycę o zupełnie nowej architekturze. Zobaczcie, jak aparat poradził sobie w praktyce.
iPhone 6s posiada obiektyw iSight oraz 12-megapikselową matrycę o rozdzielczości 4608 x 2592. Jest to pięćdziesiąt procent więcej niż w poprzednich modelach.

Apple nie tylko zwiększył liczbę pikseli, lecz także postawił na nową technologię rejestrowania światła. Zdaniem producenta nowy typ matrycy BSI minimalizuje wewnętrzne odbicia. Dokonano tego za sprawą technologii Deep Trench Isolation. W skrócie inżynierowie Apple obniżyli filtry kolorystyczne znajdujące się nad fotodiodami, co wpłynęło na zmianę kątów padania światła na komórki światłoczułe. Ponadto, odseparowali od siebie fotodiody, dzięki czemu kolory nie powinny być rozpraszane na sąsiadujące piksele. W efekcie otrzymamy naturalnie odwzorowane barwy bez przejaskrawień i przepaleń.

Co więcej, najnowsza szóstka została wyposażona w usprawniony system autofokusa oparty na detekcji fazy oraz lampę błyskową dual LED, która zdaniem producenta jeszcze efektywniej doświetli fotografowaną scenę.


Zdjęcia przykładowe

1/15 s, f/2.2, ISO 400, ogniskowa: 29 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

1/30 s, f/2.2, ISO 100, ogniskowa: 29 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

1/287 s, f/2.2, ISO 25, ogniskowa: 29 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

1/120 s, f/2.2, ISO 32, ogniskowa: 29 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

1/30 s, f/2.2, ISO 50, ogniskowa: 29 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

1/120 s, f/2.2, ISO 40, ogniskowa: 29 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

1/60 s, f/2.2, ISO 32, ogniskowa: 29 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

1/30 s, f/2.2, ISO 40, ogniskowa: 29 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

1/30 s, f/2.2, ISO 25, ogniskowa: 29 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

1/30 s, f/2.2, ISO 160, ogniskowa: 29 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

1/30 s, f/2.2, ISO 32, ogniskowa: 29 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

1/30 s, f/2.2, ISO 32, ogniskowa: 29 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

1/30 s, f/2.2, ISO 64, ogniskowa: 29 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

1/15 s, f/2.2, ISO 200, ogniskowa: 29 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

1/15 s, f/2.2, ISO 200, ogniskowa: 29 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

1/15 s, f/2.2, ISO 500, ogniskowa: 29 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

1/15 s, f/2.2, ISO 320, ogniskowa: 29 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

1/30 s, f/2.2, ISO 160, ogniskowa: 29 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

1/30 s, f/2.2, ISO 250, ogniskowa: 29 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

1/30 s, f/2.2, ISO 125, ogniskowa: 29 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

1/30 s, f/2.2, ISO 80, ogniskowa: 29 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

1/60 s, f/2.2, ISO 25, ogniskowa: 29 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

1/30 s, f/2.2, ISO 100, ogniskowa: 29 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

1/120 s, f/2.2, ISO 40, ogniskowa: 29 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

1/15 s, f/2.2, ISO 320, ogniskowa: 29 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

1/17 s, f/2.2, ISO 200, ogniskowa: 29 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

1/30 s, f/2.2, ISO 160, ogniskowa: 29 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

1/15 s, f/2.2, ISO 2000, ogniskowa: 29 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

1/15 s, f/2.2, ISO 800, ogniskowa: 29 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

1/30 s, f/2.2, ISO 40, ogniskowa: 29 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

Stały bywalec naszego laboratorium. Ciągle patrzy na świat przez różne ogniskowe oraz przemierza miasta i wioski obwieszony sprzętem fotograficznym. Uwielbia stylowe aparaty, a także eleganckie i funkcjonalne akcesoria. Ma słabość do monochromu i suwaków w programie Lightroom, po godzinach – do literatury faktu i muzyki country.

Komentarze
 
 
Polecane artykuły
Digital Storytelling Contest, czyli co musicie wiedzieć o nowym konkursie World Press Photo
23 Gru 2016
Jesienią świat fotografii zelektryzowała informacja o nowym konkursie World Press Photo, który miałby nagradzać najbardziej pomysłowe i nietuzinkowe sposoby opowiadania historii reportażowych. Głównym punktem programu miał być jednak brak ograniczeń, którym podlegają zgłoszenia do konkursu głównego, co wywołało nieco kontrowersji. Niepotrzebnie. Aby rozwiać wątpliwości, bliżej przyjrzeliśmy się nowej formule konkursowej.
0
Zamachowiec z Ankary, zdjęcie idealne?
20 Gru 2016
Kinowska: To zdjęcie to najlepszy argument w obronie profesjonalistów - poświadcza niezbywalną potrzebę istnienia tego zawodu.
5
Prezenty dla fotografa 2016, cz.3 - wybiera Michał Chrzanowski
15 Gru 2016
Zestaw filtrów, wymarzone szkło czy nareszcie solidny statyw – nic tak nie cieszy fotografa jak kolejny gadżet, który wzbogaca arsenał i pozwala rozwijać fotograficzną pasję. Przez cały grudzień będziemy Wam podsyłać najciekawsze pomysły na gwiazdkowe fotoupominki. Od sympatycznych drobiazgów po nowy zaawansowany korpus, na który przecież zasłużyliście!
1
„Czerwone kwadraty” czyli jak czytać sztukę współczesną?
12 Gru 2016
Jakiś czas temu jechałem samochodem z rodzicami i dziadkiem. Wracaliśmy z mojej wystawy. Panowała niezręczna cisza. Od wielu lat dyskutuję z nimi i sam zastanawiam się czy istnieje klucz do odczytania sztuki nieprzedstawiającej. Czy czerwony kwadrat na białym tle jest zawsze tylko tym co widzimy? Jeśli tak, gdzie rodzi się potrzeba tworzenia takich obrazów? Czy możemy je odczytywać bez kontekstu?
1
zamknij X
Plebiscyt 2016
Zagłosuj
Na najlepsze produkty i wydarzenia roku 2016
Głosuj!