Manfrotto Windsor Messenger M – test

Manfrotto Windsor Messenger M – test

Nie przestajemy poszukiwać idealnej torby fotograficznej. Dziś szczegółowo przyjrzymy się modelowi Manfrotto Windsor, który ma łączyć  w sobie funkcjonalne rozwiązanie z klasycznym wzornictwem.

Nie będzie chyba żadną tajemnicą, jeśli powiemy, że współcześni fotografowie chcą się dobrze prezentować podczas swojej pracy. Dlatego też wiele osób stawia na wiecznie żywą klasykę. Jednak zwykle tego typu wzornictwo słono kosztuje.

Naprzeciw tym oczekiwaniom wyszła firma Manfrotto, która chyba zaskoczyła niejednego fotografa. Do tej pory w jej ofercie mogliśmy znaleźć wiele toreb miejskich, które – choć funkcjonalne – trudno było nazwać ciekawymi pod względem designu. Do teraz.

Najnowsza kolekcja Windsor to cztery pozycje (jeden plecak oraz trzy torby miejskie), które mają łączyć w sobie klasyczny wygląd, doskonałe wykończenia oraz funkcjonalne rozwiązania. Co więcej, zostały zaprojektowane tak, by oprócz sprzętu fotograficznego pomieścić także rzeczy osobiste. Warto też wspomnieć o cenie, która nie powinna zbytnio odchudzić naszego portfela. Za największą torbę Messenger M trzeba zapłacić 415 zł. Z kolei plecak to wydatek około 500 zł.

Czy w takim razie seria Windsor może okazać się pierwszym wyborem wśród profesjonalnych fotografów ceniących styl i elegancję? Na to pytanie postaramy się odpowiedzieć w poniższym teście modelu Manfrotto Windsor Messenger M, który naszym zdaniem może połączyć zalety torby fotograficznej z uniwersalnością toreb miejskich.

Stały bywalec naszego laboratorium. Ciągle patrzy na świat przez różne ogniskowe oraz przemierza miasta i wioski obwieszony sprzętem fotograficznym. Uwielbia stylowe aparaty, a także eleganckie i funkcjonalne akcesoria. Ma słabość do monochromu i suwaków w programie Lightroom, po godzinach – do literatury faktu i muzyki country.

 
 
Komentarze
Polecane artykuły
Przetestuj 3 obiektywy Samyang AF - opinia Anny Rozwadowskiej
22 Wrz 2017
Pod koniec lipca zaprosiliśmy Was do udziału w testach konsumenckich najnowszych obiektywów Samyang z autofokusem. Spośród wszystkich zgłoszeń wyłoniliśmy trzech uczestników. Dziś prezentujemy opinię Anny Rozwadowskiej.
0
Remis. „Fotografie, które nie zmieniły świata”, Krzysztof Miller
8 Wrz 2017
„Tworzenie albumu, choć wtórne do naciśnięcia przeze mnie migawki, ma sens w bezsensie tego świata. Sens dla mnie. Sens dla tych, co go obejrzą. Chciałbym, żeby zrozumieli, że nasze przebywanie na świecie ma charakter prosty. Zero-jedynkowy. Jak jesteśmy, to jest jeden. Jak nas nie ma, to jest zero.” – to fragment wstępu do książki „Fotografie, które nie zmieniły świata” Krzysztofa Millera. Jedne z ostatnich jego słów. Tych publicznych. Jest: zero. Od roku nie ma Krzysztofa.
0
Przetestuj 3 obiektywy Samyang AF - opinia Lesława Kanikuły
7 Wrz 2017
Pod koniec lipca zaprosiliśmy Was do udziału w testach konsumenckich najnowszych obiektywów Samyang z autofokusem. Spośród wszystkich zgłoszeń wyłoniliśmy trzech uczestników. Dziś prezentujemy opinię pierwszego z nich - Lesława Kanikuły.
0
Profoto B1X w praktyce - opinia Dawida Markoffa
1 Wrz 2017
Lampa studyjna z własnym zasilaniem, wydaje się być idealnym rozwiązaniem do pracy w plenerze. O opinię na temat najnowszego modelu ProFoto B1X zapytaliśmy Dawida Markoffa, zawodowego fotografa, który miał już okazję z nią pracować podczas sesji realizowanej dla Digital Camera Polska.
2